[Encuesta] ¿Piensas cambiarte al nuevo grado?

Para todos los temas referentes a la Facultad de Informática de Coruña, tales como eventos, noticias, fiestas universitarias o dudas administrativas.
Subforo del Grado: Haz click aquí

¿Te planteas cambiarte al grado?

Estoy en mi primer año y no me planteo cambiar de titulación.
16
14%
Estoy en mi primer año y me planteo cambiar de titulación.
6
5%
Estoy en mi segundo año y no me planteo cambiar de titulación.
8
7%
Estoy en mi segundo año y me planteo cambiar de titulación.
10
8%
Llevo más de dos años en la facultad y no me planteo cambiar de titulación.
71
60%
Llevo más de dos años en la facultad y me planteo cambiar de titulación.
7
6%

Votos totales : 118

Re: [Encuesta] ¿Piensas cambiarte al nuevo grado?

Notapor razecillo » Mié, 26 May 2010 14:45

¿Dónde puedo ver las convalidaciones a la hora de cambiarme al plan nuevo?
Soy alumno de 4º año y pretendo acabar para el año que viene ETIX.
Me gustaría saber en vistas a un futuro si me convalidan todo y tengo que hacer un año más o como va la cosa ...
Sí, lo sé, soy un empanao por no enterarme de nada, pero es que cada persona me dice una cosa diferente.
razecillo
Bishibosh

Notapor karim » Jue, 27 May 2010 16:16

Tengo un par de dudas o tres que creo que podeis solucionar:
-Si decido cambiarme al grado el proximo curso, tengo derecho a los examenes de septiembre de este año?
-El grado capacita para la profesion de ingeniero tecnico , actualmente son 3 años y con el grado seran 4, pero en caso de poseer una tecnica del plan antiguo y querer convalidar debes hacer los 3 ultimos cuatrimestres del grado, corregidme si me equivoco
-Las malas lenguas dicen que el grado por si solo de poco vale sin el posterior master, es eso cierto?
-Por ultimo, que aconsejais a un alumno de 1º continuar en el plan actual o incorporarse al grado cuanto antes?

Al final fueron 4, espero que me podais contestar
Gracias
karim
Rakanishu

Notapor jotha » Jue, 27 May 2010 17:17

razecillo escribió:¿Dónde puedo ver las convalidaciones a la hora de cambiarme al plan nuevo?
Soy alumno de 4º año y pretendo acabar para el año que viene ETIX.
Me gustaría saber en vistas a un futuro si me convalidan todo y tengo que hacer un año más o como va la cosa ...
Sí, lo sé, soy un empanao por no enterarme de nada, pero es que cada persona me dice una cosa diferente.

Na memoria do grao hay un apartado no que se especifican as convalidacións entre as asignaturas do plan vello co novo.

Se non estas matriculado este ano xa nunha técnica, po ano en principio dixeron que non se poderia, xa q non se abriran novos expedientes q non sexan do grao, pero eso podes aseguralo preguntando en secretaria, se xa llo espedificaron do reitorado.

O tema das convalidacions o dito, mira as q tes feitas e testea ca tabla, xa q no grao existen novas especialidades, e os perfis q hai a dia de hoxe non corresponden case nada cos novos.

Se fosen as asambleas, ou cos q falache estivesen ben informados, non pasaria esto meu, pero bueno, tampouco che podo tirar das orellas, xa q a memoria do grao está ainda en proceso de verificación, o q si haberia q asistir as asambleas abertas, q se fan por vós e para vós, para nada mais.
jotha
Rakanishu

Notapor jotha » Jue, 27 May 2010 17:28

karim escribió:Tengo un par de dudas o tres que creo que podeis solucionar:
-Si decido cambiarme al grado el proximo curso, tengo derecho a los examenes de septiembre de este año?
-El grado capacita para la profesion de ingeniero tecnico , actualmente son 3 años y con el grado seran 4, pero en caso de poseer una tecnica del plan antiguo y querer convalidar debes hacer los 3 ultimos cuatrimestres del grado, corregidme si me equivoco
-Las malas lenguas dicen que el grado por si solo de poco vale sin el posterior master, es eso cierto?
-Por ultimo, que aconsejais a un alumno de 1º continuar en el plan actual o incorporarse al grado cuanto antes?

Al final fueron 4, espero que me podais contestar
Gracias

Vamos a ver rapaz,
a convocatoria de septembro de q ano académico é? pois 2009/2010
e en q ano académico empeza o grao? pois 2010/2011.
Si ho, claro q podes ir a este septembro, e as q saques poderalas convalidar po grao e xa che quedan feitas.

Certo, a profesión á que acredita é a de enxeñeiro técnico, pero nas convalidacións dependerá das asignaturas q teñas feitas e do perfil que escollas, se atinas ben nas optativas respecto o que hai no grao podeche quedar un so curso mais o novo proxecto.

A idea de facer o grao é q a xente saia mais preparada de cara ó mundo laboral do q saia ata hoxe, é decir, q en sí o grao deberia ser mais completo ca as técnicas, pero sen avaliar as promocions q saian seria tirar campas o ceo decir cal e mellor ou cal non, esta claro q un e mais longo ca o outro XD.

No tema do master pois igual, quen sabe mais e esta mais preparado a dia de hoxe o E.Tecnico ou o Enxeñeiro, pois claramente o enxeñeiro, xq esta mais especializado o ter 2 anos mais e outro proxecto, pero o E.Tecnico desenvolvese perfectamente nos postos q ocupa no mundo laboral, pos co grao e master o mesmo.

Esa decisión é persoal, cada un ten q ser dono dos seus actos e non serei eu quen diga q facer, xa q se non gusta eu serei o culpable. A miña promoción foi a ultima q cursou COU antes de q apareceran os bacharelatos, e non por eso esperei, esto e parecido e a min pintame moi bo o grao, pero eu fixen a E.Tecnica e estou a acabar a enxeñeria, e a verdade tb me gustaron, polo q non che poderia decir, hai pros e contras para ambalas decisións.
jotha
Rakanishu

Notapor karim » Sab, 29 May 2010 12:31

jotha escribió:Esa decisión é persoal, cada un ten q ser dono dos seus actos e non serei eu quen diga q facer, xa q se non gusta eu serei o culpable. A miña promoción foi a ultima q cursou COU antes de q apareceran os bacharelatos, e non por eso esperei, esto e parecido e a min pintame moi bo o grao, pero eu fixen a E.Tecnica e estou a acabar a enxeñeria, e a verdade tb me gustaron, polo q non che poderia decir, hai pros e contras para ambalas decisións.

Non pido q me digades q facer, soamente queria unha opinion dalguén q supoño q tera mais informacion sobre o grado ca min. Por outra parte, existe algun minimo de creditos para convalidacions co grado?
karim
Rakanishu

Notapor jotha » Dom, 30 May 2010 17:42

karim escribió:Por outra parte, existe algun minimo de creditos para convalidacions co grado?

A q te refires con esto?

Se é q teñas q ter un minimo de creditos aprobados do plan vello para pasarte ó grao pois e q non.

Ti podeste cambiar de titulacion cando queiras, coma se cambiases pa facer dereito, o acceso tivechelo dende a selectividade ou ciclo e eso é o q se mira, inda q neste caso o ter entrado na titulacion vella, nas plazas da nova reservanse plazas para os cambios (non haberá limite, e decir, todos os q queiran cambiarse poden), sen ter q ir pola outra via.
jotha
Rakanishu

Notapor Fenris » Mié, 02 Jun 2010 13:35

Igual entendí yo mal pero, los que supuestamente terminan ahora una próximamente fallecida Ingeniería Técnica entrarían en el segundo semestre de 3º del grado o podrían acceder directamente a los Master, ¿no? Vamos igual lo flipé pero juraría haberlo leído.

Dicho esto, ¿alguien sabe cual es la diferencia de precio en la matrícula entre una matrícula norma, pongamos 4º de E.I. y el Master que tenemos ahora puesto? Más que nada porque son el doble de asignaturas y me da que va a ser una pasta gansisima xD
Fenris
Cuervo Sangriento

Notapor jotha » Mar, 08 Jun 2010 13:24

Fenris escribió:Igual entendí yo mal pero, los que supuestamente terminan ahora una próximamente fallecida Ingeniería Técnica entrarían en el segundo semestre de 3º del grado o podrían acceder directamente a los Master, ¿no? Vamos igual lo flipé pero juraría haberlo leído.

Dicho esto, ¿alguien sabe cual es la diferencia de precio en la matrícula entre una matrícula norma, pongamos 4º de E.I. y el Master que tenemos ahora puesto? Más que nada porque son el doble de asignaturas y me da que va a ser una pasta gansisima xD

Efectivamente, convalidase basicas e comuns e en base as optativas cursadas, convalidaras mas ou menos dos itinerarios.

Solo poderias acceder os másters actuais, non os novos, xa q so se dará acceso dende os graos.

Un bon pastizal, explicitamente non podo especificalo, pero darredor do doble. Son o doble de asignaturas, pero son 120 créditos, e o 2º ciclo de E.I anda darredor dos 160 creditos, polo q non e representativo.
jotha
Rakanishu

Notapor darkblade » Mar, 08 Jun 2010 13:55

igual es salirse un poco del tema pero

sabeis si el MEC sigue dando becas que te pagan la matrícula del master(pero que te dan el dinero, no te lo prestan), igual que con la ingeniería actual?
Imagen
darkblade
Nihlathak
Friki Común

Notapor DaniG » Mar, 08 Jun 2010 14:48

jotha escribió:Solo poderias acceder os másters actuais, non os novos, xa q so se dará acceso dende os graos.

Estas seguro deso? Na presentación do master en computación de altas prestacións dixeron que os das técnicas podían acceder igualmente, só que se quixesen facer o doctorado terían que cursar 60 créditos a maiores (ou algo así).

BorisC escribió:igual es salirse un poco del tema pero

sabeis si el MEC sigue dando becas que te pagan la matrícula del master(pero que te dan el dinero, no te lo prestan), igual que con la ingeniería actual?

A min dixéronme que si, e na páxina do MEC aparecen: http://educacion.es/educacion/becas-y-a ... aster.html
A dúbida que tiña é se o máster conta como estudios máis avanzados que a enxeñería (que a técnica seguro q si), porque por exemplo se rematas a enxeñería e te matrículas noutra diplomatura/licenciatura non terías dereito a beca, pero según me comentaron todos teriamos dereito a ela.
DaniG
Piel Dentada

Notapor darkblade » Mar, 08 Jun 2010 16:38

DaniG escribió:
BorisC escribió:igual es salirse un poco del tema pero

A min dixéronme que si, e na páxina do MEC aparecen: http://educacion.es/educacion/becas-y-a ... aster.html
A dúbida que tiña é se o máster conta como estudios máis avanzados que a enxeñería (que a técnica seguro q si), porque por exemplo se rematas a enxeñería e te matrículas noutra diplomatura/licenciatura non terías dereito a beca, pero según me comentaron todos teriamos dereito a ela.

ah, ya veo, de todas formas

Contar con un expediente académico con una nota media igual o superior a 1,50 puntos en los estudios previos por los que acceda al máster, obtenida por la aplicación del baremo siguiente: Aprobado (5 a 6,9) = 1, Notable (7 a 8,9) = 2, Sobresaliente (9 a 10) = 3, Matrícula de Honor (sobresaliente con mención de matrícula de honor) = 4. El cálculo de la nota media se realizará conforme a lo establecido en el Real Decreto 1497/1987, modificado por el Real Decreto 1267/1994, de 10 de junio y por el Real Decreto 1044/2003, de 1 de agosto.

creo que no llegaré al 1.5 ni de coña, ya me pueden dar sobresalientes en las optativas...
Imagen
darkblade
Nihlathak
Friki Común

Notapor Fer » Mar, 08 Jun 2010 16:44

Deberían bajar varios puntos los requisitos de "media" en las ingenierías. No pueden equiparar sacar un más de un 2.5 en una carrera "normal" que aquí, que muy poca gente lo hace xD
Campaña de donación de apuntes:

¡Súbelos a la sección de apuntes o deja los tuyos en el local de alumnos!
Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor gabriman » Mar, 08 Jun 2010 17:14

¿Pero esa media sería para poder hacer el master o estamos hablando de para que te den beca?
Me imagino que eso será a nivel general y para las ingenierías lo bajarán a 1 por lo menos, porque sino lo veo chungo chungo, a ese 1,5 no llega casi nadie (por ejemplo si veis la lista asignación de PFC por nota, vereis que en el último plazo solo había 3(y en febrero 2) por encima de 1.5, de 70 y pico personas en cada lista.
gabriman
Colenzo el Aniquilador

Notapor DaniG » Mar, 08 Jun 2010 17:20

FeR escribió:Deberían bajar varios puntos los requisitos de "media" en las ingenierías. No pueden equiparar sacar un más de un 2.5 en una carrera "normal" que aquí, que muy poca gente lo hace xD

Xa o fan (máis ou menos):
MEC escribió:1.  Los solicitantes de beca para primer curso de estudios de másteres oficiales
deberán acreditar una nota media de 6,00 puntos en el expediente académico
correspondiente a los estudios universitarios que le dan acceso al máster, contabilizándose
la totalidad de las asignaturas requeridas para la obtención del título. A estos efectos, las
notas medias procedentes de estudios de enseñanzas técnicas se multiplicarán por el
coeficiente 1,17.

gabriman escribió:¿Pero esa media sería para poder hacer el master o estamos hablando de para que te den beca?

É para a beca xeral. Despois cada máster terá os seus criterios de admisión, pero non creo que poidan pedir unha nota mínima.
DaniG
Piel Dentada

Notapor jotha » Mar, 08 Jun 2010 17:41

DaniG escribió:
jotha escribió:Solo poderias acceder os másters actuais, non os novos, xa q so se dará acceso dende os graos.

Estas seguro deso? Na presentación do master en computación de altas prestacións dixeron que os das técnicas podían acceder igualmente, só que se quixesen facer o doctorado terían que cursar 60 créditos a maiores (ou algo así).

Si, xa que eses Masters non son profesionalizantes, son os actuais que posteriormente pasaran as "Escolas de Doctorados" (creo q se chamaran asi).

Para o Master en E.I, o oficial creado por Bolonia, non sei se me explico, non os q proceden dun programa de doctorado nin o q hai a dia de hoxe, haberá q cursar o grao para acceder a él.

Os outros si q se pode acceder mediante as ETI e a EI.
jotha
Rakanishu

AnteriorSiguiente

Volver a FIC General