karim escribió:Tengo un par de dudas o tres que creo que podeis solucionar:
-Si decido cambiarme al grado el proximo curso, tengo derecho a los examenes de septiembre de este año?
-El grado capacita para la profesion de ingeniero tecnico , actualmente son 3 años y con el grado seran 4, pero en caso de poseer una tecnica del plan antiguo y querer convalidar debes hacer los 3 ultimos cuatrimestres del grado, corregidme si me equivoco
-Las malas lenguas dicen que el grado por si solo de poco vale sin el posterior master, es eso cierto?
-Por ultimo, que aconsejais a un alumno de 1º continuar en el plan actual o incorporarse al grado cuanto antes?
Al final fueron 4, espero que me podais contestar
Gracias
Vamos a ver rapaz,
a convocatoria de septembro de q ano académico é? pois 2009/2010
e en q ano académico empeza o grao? pois 2010/2011.
Si ho, claro q podes ir a este septembro, e as q saques poderalas convalidar po grao e xa che quedan feitas.
Certo, a profesión á que acredita é a de enxeñeiro técnico, pero nas convalidacións dependerá das asignaturas q teñas feitas e do perfil que escollas, se atinas ben nas optativas respecto o que hai no grao podeche quedar un so curso mais o novo proxecto.
A idea de facer o grao é q a xente saia mais preparada de cara ó mundo laboral do q saia ata hoxe, é decir, q en sí o grao deberia ser mais completo ca as técnicas, pero sen avaliar as promocions q saian seria tirar campas o ceo decir cal e mellor ou cal non, esta claro q un e mais longo ca o outro XD.
No tema do master pois igual, quen sabe mais e esta mais preparado a dia de hoxe o E.Tecnico ou o Enxeñeiro, pois claramente o enxeñeiro, xq esta mais especializado o ter 2 anos mais e outro proxecto, pero o E.Tecnico desenvolvese perfectamente nos postos q ocupa no mundo laboral, pos co grao e master o mesmo.
Esa decisión é persoal, cada un ten q ser dono dos seus actos e non serei eu quen diga q facer, xa q se non gusta eu serei o culpable. A miña promoción foi a ultima q cursou COU antes de q apareceran os bacharelatos, e non por eso esperei, esto e parecido e a min pintame moi bo o grao, pero eu fixen a E.Tecnica e estou a acabar a enxeñeria, e a verdade tb me gustaron, polo q non che poderia decir, hai pros e contras para ambalas decisións.