[Junta de facultad] Nuevo calendario académico

Para todos los temas referentes a la Facultad de Informática de Coruña, tales como eventos, noticias, fiestas universitarias o dudas administrativas.
Subforo del Grado: Haz click aquí

Re: Nueva junta de facultad: 25 de mayo

Notapor jotha » Mié, 26 May 2010 12:24

BorisC escribió:
jotha escribió:En 2011 xa non haberá a adiantada de decembro, xa q so haberá xaneiro-xuño e xullo.

pero Xaneiro sería coma Febreiro de agora, non é? decembro coma convocatoria extraordinaria desaparecería

Correcto
jotha
Rakanishu

Notapor jotha » Mié, 26 May 2010 12:27

Msam85 escribió:
jotha escribió:
Msam85 escribió:
FeR escribió:Cabe decir, que no lo dije y me preguntó gente, que lo de "posponer" quiere decir que igual el año siguiente (2012) puede que unifiquen y estemos en las mismas. Cuando haya mayoría de grado, seguramente no se pueda posponer más tiempo. Ya bastante contentos quedamos con lo de no ponerlo este año.

Entonces quieres decir que para el próximo curso el calendario es igual que este, para los que no hayamos acabado las titulaciones antiguas no?

Es decir febrero - Junio - Septiembre -Diciembre

Gracias por informarnos!

Non.

En 2010/2011 haberá Decembro(2010) febreiro-xuño e septembro, e inda está por ver como van facer con septembro.

En 2011 xa non haberá a adiantada de decembro, xa q so haberá xaneiro-xuño e xullo.

Vale,es lo que yo decía pero me confundí en el orden, quería decir Diciembre (2010), Febrero, Junio y Septiembre.

Yo personalmente me gustaría que septiembre se quedara como estaba aunque también comprendo que sea un incordio con el inicio de las clases y eso...
Putos cambios de planes joder!

OK!.

Home, e nos tb pensamos eso, xa q as asignaturas actuais son moi moi, pero moi incompatibles co horario q se propón, x eso tentarase retrasar o mais posible q septembro desapareza, e a ver se esa "flexibilidade" da q falan cumplen cas espectativas, xa q si so quitasen decembro e mantivesen pas vellas titulacions septembro penso q xa seria unha axuda, pero tampouco quero facer castelos no aire, xa q esto é o q temos, e tentarase sacar o mellor, dentro do malo claro está.
jotha
Rakanishu

Notapor Xuco » Mié, 26 May 2010 12:48

jotha escribió:
Xuco escribió:
FeR escribió:Cabe decir, que no lo dije y me preguntó gente, que lo de "posponer" quiere decir que igual el año siguiente (2012) puede que unifiquen y estemos en las mismas. Cuando haya mayoría de grado, seguramente no se pueda posponer más tiempo. Ya bastante contentos quedamos con lo de no ponerlo este año.

Y bueno, quizás exageré un poco ayer, Alejo, así que te pido disculpas.

Non eran necesarias, non foi nada, peores cosas me teñen chamado (creo que incluso aquí, xd), pero gracias. :wink:

Bueeeeno, inda bo foi q amañastes.

Non vos dades conta de q sondes as 2 caras da mesma moneda Xuco o idealista e jerrillero e Fer o realista q xa leva tempo vendo como funciona o sistema e sabe cando hai posibilidades de sacar algo ou so berrear.

Gracias x informar Fer, xa q senon o fas ti, o resto iamolo ter complicado, eu polo menos.

Xuco tes moito interes, polo q che aconsello q te presentes as eleccions a final do ano e vexas como funciona por dentro esto e comprendas q XAMAIS se tira a toalla, so somos realistas e dentro do malo tentase sacar o mellor pos alumnos.

"Folga indefinida", q ben soa verdade, jejeje, senon se consigue q a xente vaia as asambleas xq lles van o sobar o peto coas impresions, mais do q o fan xa co resto de servicios, vas conseguir q a xente faga folga e veña a fic a reivindicar algo q si ou si se vai implentar (simil cos catalans e Bolonia, q o final se implantou o mesmo, pero tentarono coma facemos nos).

Estivemos detras de todalas movilizacions pola regulacion e algunha mais, e creeme q non e nin moito menos sinxelo q a xente se moleste, pero eso hai q estar metido ata o pescozo para velo, x eso che digo q sangue nova e con novas ideas nunca esta de mas en delegacion.

Saudos a todos q xa facia moito q non contestaba no foro.

Graciñas pola oferta, pero teño que rexeitala, por non dispor de tempo nin pra durmir. Sorte e forza!
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor jotha » Mié, 26 May 2010 16:45

Xuco escribió:
jotha escribió:
Xuco escribió:

Y bueno, quizás exageré un poco ayer, Alejo, así que te pido disculpas.

Non eran necesarias, non foi nada, peores cosas me teñen chamado (creo que incluso aquí, xd), pero gracias. :wink:

Bueeeeno, inda bo foi q amañastes.

Non vos dades conta de q sondes as 2 caras da mesma moneda Xuco o idealista e jerrillero e Fer o realista q xa leva tempo vendo como funciona o sistema e sabe cando hai posibilidades de sacar algo ou so berrear.

Gracias x informar Fer, xa q senon o fas ti, o resto iamolo ter complicado, eu polo menos.

Xuco tes moito interes, polo q che aconsello q te presentes as eleccions a final do ano e vexas como funciona por dentro esto e comprendas q XAMAIS se tira a toalla, so somos realistas e dentro do malo tentase sacar o mellor pos alumnos.

"Folga indefinida", q ben soa verdade, jejeje, senon se consigue q a xente vaia as asambleas xq lles van o sobar o peto coas impresions, mais do q o fan xa co resto de servicios, vas conseguir q a xente faga folga e veña a fic a reivindicar algo q si ou si se vai implentar (simil cos catalans e Bolonia, q o final se implantou o mesmo, pero tentarono coma facemos nos).

Estivemos detras de todalas movilizacions pola regulacion e algunha mais, e creeme q non e nin moito menos sinxelo q a xente se moleste, pero eso hai q estar metido ata o pescozo para velo, x eso che digo q sangue nova e con novas ideas nunca esta de mas en delegacion.

Saudos a todos q xa facia moito q non contestaba no foro.

Graciñas pola oferta, pero teño que rexeitala, por non dispor de tempo nin pra durmir. Sorte e forza!

Vaia, era visto :alt6alt6:

O resto estamosche ijual, q estudamos todos na mesma casa meu................
so q se fai o esforzo para defender os vosos intereses e loitar polo q se consensua como xusto.

Bueno, pois a ver se temos algo mais de sorte e sacamolas forzas de donde se poida, mentres queden claro.
jotha
Rakanishu

Re: [Junta de facultad] Nuevo calendario académico

Notapor Xuco » Mar, 15 Jun 2010 10:56

Boas.

Alguén pode comentar qué se falou na última xunta de facultade? É que foi un pouco rara, non? Así dun día pra outro e case sen avisar. Só había un cartel na porta (nin aviso na web, nin aviso no twitter, etc.).
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor gabriman » Mar, 15 Jun 2010 11:50

Xuco escribió:Boas.

Alguén pode comentar qué se falou na última xunta de facultade? É que foi un pouco rara, non? Así dun día pra outro e case sen avisar. Só había un cartel na porta (nin aviso na web, nin aviso no twitter, etc.).

Lo que es raro es que se avisase el mismo día el aviso y a nosotros el profesor de TDS nos avisase 2 semanas antes que seguramente habría xunta el día 7.

Ahora me encuentro esto en la página de la FIC:
Datas de inicio do curso 2010-2011:

*

1º curso do Grao en Enxeñaría Informática: 16 de setembro de 2010*
*

Cursos 2º ao 5º das titulacións de Enxeñaría e Enxeñaría Técnica: 20 de setembro de 2010

* A presentación e as xornadas de acollida para os estudantes do Grao están previstas para os días 16 e 17 de setembro.

Pero que coño es esto????!! ¿No habíamos quedado que en la xunta de facultad se había aprobado que se iba a aplazar para el siguiente año?!
¿Es decir, acabamos tarde y empezamos antes? Que yo sepa la gente que este año le tocó "adaptarse al grado", la mayoría de las carreras empezaron como siempre, en octubre, y a estas fechas ellos ya llevan varios días de "vacaciones".

Lo siento pero no lo entiendo, hay una junta, se queda en que para este año no empezamos con los del grado y ahora resulta que de repente dicen que sí? Pues me da que va a ir esos días a clase el 10% de la gente, básicamente porque mucha gente no puede por temas de piso o de lo que sea.
gabriman
Colenzo el Aniquilador

Notapor Xuco » Mar, 15 Jun 2010 12:21

gabriman escribió:

Lo que es raro es que se avisase el mismo día el aviso y a nosotros el profesor de TDS nos avisase 2 semanas antes que seguramente habría xunta el día 7.

*

*

Cursos 2º ao 5º das titulacións de Enxeñaría e Enxeñaría Técnica: 20 de setembro de 2010

* A presentación e as xornadas de acollida para os estudantes do Grao están previstas para os días 16 e 17 de setembro.

Pero que coño es esto????!! ¿No habíamos quedado que en la xunta de facultad se había aprobado que se iba a aplazar para el siguiente año?!
¿Es decir, acabamos tarde y empezamos antes? Que yo sepa la gente que este año le tocó "adaptarse al grado", la mayoría de las carreras empezaron como siempre, en octubre, y a estas fechas ellos ya llevan varios días de "vacaciones".

Lo siento pero no lo entiendo, hay una junta, se queda en que para este año no empezamos con los del grado y ahora resulta que de repente dicen que sí? Pues me da que va a ir esos días a clase el 10% de la gente, básicamente porque mucha gente no puede por temas de piso o de lo que sea.

É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor gabriman » Mar, 15 Jun 2010 12:34

Xuco escribió:
gabriman escribió:

*

*

É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?

Pues nada, reenganche, xD.
El último es el 15 y los de 1º empiezan el 16 (es decir, lo de siempre, 1 par de días antes por lo de la presentación y tal, pero realmente empezamos a la vez).
Les parecía poco lo de hasta ahora tener que ir a clase sin estar matriculados y ahora más dificil todavía, sin saber los resultados de los exámenes.
gabriman
Colenzo el Aniquilador

Notapor Sydanta » Mar, 15 Jun 2010 12:36

Xuco escribió:É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?

¿Qué quieres que pase?
Harán los exámenes en sus fechas correspondientes, tendrán 4 días de vacaciones y empezarán las clases.
Imagen
Sydanta
QG Admin
Corresponsal en Noruega

Notapor Xuco » Mar, 15 Jun 2010 12:41

SyDanta escribió:
Xuco escribió:É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?

¿Qué quieres que pase?
Harán los exámenes en sus fechas correspondientes, tendrán 4 días de vacaciones y empezarán las clases.

Non me refería a iso. Referíame ó que comenta gabriman. Ter que chupar varias semanas de clase dunha asignatura que ó mellor aprobaches pero da que aínda non sabes a nota? Pois menuda perda de tempo. Como se non tiveramos mellores cousas que facer.
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor Jorge » Mar, 15 Jun 2010 12:54

Xuco escribió:Ter que chupar varias semanas de clase dunha asignatura que ó mellor aprobaches pero da que aínda non sabes a nota? Pois menuda perda de tempo. Como se non tiveramos mellores cousas que facer.

Semanazas oye. Además, ahí, intensivas, las del principio, supercargas de material.

A veces a algunos dan ganas de daros un fusil y mandaros a las trincheras, coño.
Please allow me to introduce myself: I'm a man of wealth and taste.
Jorge
Achmel el Maldito
Veterano de guerra

Notapor Fer » Mar, 15 Jun 2010 13:03

Yo el principal problema que veo es que mucha gente de fuera ha de tener que pagar un mes entero para estar aquí dos semanas. Además de que estas cosas deberían haberlas avisado con algo más de antelación. No me gusta que hayan puesto para el 20 cuando en principio, hasta donde yo sabía, dijeron que lo aplazaban un año...
Campaña de donación de apuntes:

¡Súbelos a la sección de apuntes o deja los tuyos en el local de alumnos!
Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor gabriman » Mar, 15 Jun 2010 13:10

FeR escribió:Yo el principal problema que veo es que mucha gente de fuera ha de tener que pagar un mes entero para estar aquí dos semanas. Además de que estas cosas deberían haberlas avisado con algo más de antelación. No me gusta que hayan puesto para el 20 cuando en principio, hasta donde yo sabía, dijeron que lo aplazaban un año...

La medida no me gusta pero nada, no trae más que problemas y en 1 semana no se va a dar gran cosa.
Pero lo de que avisen a estas alturas y sobre todo después de que supuestamente quedáramos en que se aplazaba un año es lo que me cabrea de verdad
gabriman
Colenzo el Aniquilador

Notapor Xuco » Mar, 15 Jun 2010 13:24

Diz escribió:
Xuco escribió:Ter que chupar varias semanas de clase dunha asignatura que ó mellor aprobaches pero da que aínda non sabes a nota? Pois menuda perda de tempo. Como se non tiveramos mellores cousas que facer.

Semanazas oye. Además, ahí, intensivas, las del principio, supercargas de material.

A veces a algunos dan ganas de daros un fusil y mandaros a las trincheras, coño.

Putas ganas tedes de vir trollear, joder.

O que me importa non é a materia e as prácticas que se poidan dar/facer (que poden ser máis ou menos). Son as horas e o traballo que se perden (que podes adicar a outras materias, por exemplo) (e antes de que me veñas trollear outra vez: que si, que cada un é libre de ir a clase ou non, pero iso non é o que se debate aquí). E o feito de que se fagan as cousas desta maneira, porque non é xeito. Pero claro, como aquí as cousas sempre se fixeron así, aquí calamos e poñemos o cú todos.

E estou seguro que isto non é máis que a punta do iceberg. Con isto están preparando o terreo para a adaptación total ó almanaque do grao, que se lles ve vir de lonxe (co cal, dito de paso, non coñezo a casi ninguén que esté de acordo). Este ano adiantan "un pouquiño" as datas e o ano que vén, adiántanas o que resta para igualalas co grao e, xa de paso, cambian as datas dos exames de setembro a xullo, que a eles non lles custa nada.

É que de verdade, non sei en qué carallo pensan. Ás veces parece que só miran por si mesmos. Está moi ben reducir as horas do persoal docente, pero tamén hai que ter en conta que eles cobran e son minoría. Na contra, os alumnos pagamos (e ben que pagamos) e somos mairoría. Polo que debería de terse máis en conta a opinión da maioría que, ademáis, neste caso, é o "cliente".

FeR escribió:Yo el principal problema que veo es que mucha gente de fuera ha de tener que pagar un mes entero para estar aquí dos semanas. Además de que estas cosas deberían haberlas avisado con algo más de antelación. No me gusta que hayan puesto para el 20 cuando en principio, hasta donde yo sabía, dijeron que lo aplazaban un año...

+1

Dúbida: estiveches na última xunta?
Outra dúbida: este tipo de datas apróbanse en xunta de facultade ó igual que as datas dos exames?

Vendo o "secretismo" co que levou o anuncio da última xunta ós alumnos, case me inclino a pensar que o tema este se tratou aí e un pouco "de tapadillo", para que non houbera moito ruido ó respecto (chamádeme paranoico se queredes, pero é a sensación que me dá).

Opinión persoal (e sen ánimo de ofender): penso que dende os representantes de alumnos deberiades de poñervos un pouco máis serios e levantar un pouco máis a voz, porque parece que nos/vos están tomando polo pito do sereno.
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor Fer » Mar, 15 Jun 2010 13:54

No se ve venir de lejos lo de adaptar el calendario al grado. Ya se iba a hacer este año si nosotros no dijésemos nada. Claramente quieren eso y acabarán haciéndolo seguramente el año que viene ya, pese a habernos dicho que lo dejaban otro año.

Yo no pude acudir a la última junta de facultad, pero muchos otros representantes sí fueron y tras comentarlo, le dijeron que lo pospondrían hasta el año que viene, como dije. Y sí, ahora parece ser que no lo juntan, pues tendremos cuatro días menos xD Pues bueno, "eche o que hai". Más serios de lo que estamos no se puede, créeme. Bueno, sí, podemos empezar a usar cócteles molotov, pero no creo que proceda. Al fin y al cabo hacen lo que quieren y creen mejor para ellos, no nos vamos a engañar. Esto trae más problemas de los que pensábamos en un principio (yo mismo pensaba que no era para tanto, pero tras sopesar todos los pros y contras para el alumno en una reunión que tuvimos los repres, vi que no me gustaba nada todo esto) y aunque se proteste, seguimos siendo minoría en la Junta y si quieren aprobar algo, lo harán.

Coincido en que no son maneras de hacerlo, haciendo las cosas con tan poco margen. Pero "a su favor", si no recuerdo mal, algún organismo nos pedía a la facultad tener el calendario antes de X día. De ahí las prisas, pero bien se podría haber discutido antes. Y lo dicho: tener que estar dos semanas acudiendo a clase de asignaturas si no sabes si apruebas (le tengo que dar la razón a Xuco, Diz), o tener que pagar un mes entero de piso por tener que estar dos semanas aquí, no mola nada.

Y en lo referente a la aprobación de fechas de exámenes, si tampoco recuerdo mal (igual sí, que últimamente ando ido xD), habíamos tenido una hace tiempo para hacer que las asignaturas cuadrasen bien e hicimos lo posible para que hubiese un calendario mejor para los alumnos (días separados, que no coincidiesen el mismo día o incluso misma hora, etc.). Nosotros comentábamos los posibles cambios que se podían hacer y nos los aprobaban si no había problema. O sea, que sí, se aprueban en las juntas de facultad.
Campaña de donación de apuntes:

¡Súbelos a la sección de apuntes o deja los tuyos en el local de alumnos!
Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

AnteriorSiguiente

Volver a FIC General