BorisC escribió:jotha escribió:En 2011 xa non haberá a adiantada de decembro, xa q so haberá xaneiro-xuño e xullo.
pero Xaneiro sería coma Febreiro de agora, non é? decembro coma convocatoria extraordinaria desaparecería
Correcto
BorisC escribió:jotha escribió:En 2011 xa non haberá a adiantada de decembro, xa q so haberá xaneiro-xuño e xullo.
pero Xaneiro sería coma Febreiro de agora, non é? decembro coma convocatoria extraordinaria desaparecería
Msam85 escribió:jotha escribió:Msam85 escribió:FeR escribió:Cabe decir, que no lo dije y me preguntó gente, que lo de "posponer" quiere decir que igual el año siguiente (2012) puede que unifiquen y estemos en las mismas. Cuando haya mayoría de grado, seguramente no se pueda posponer más tiempo. Ya bastante contentos quedamos con lo de no ponerlo este año.
Entonces quieres decir que para el próximo curso el calendario es igual que este, para los que no hayamos acabado las titulaciones antiguas no?
Es decir febrero - Junio - Septiembre -Diciembre
Gracias por informarnos!
Non.
En 2010/2011 haberá Decembro(2010) febreiro-xuño e septembro, e inda está por ver como van facer con septembro.
En 2011 xa non haberá a adiantada de decembro, xa q so haberá xaneiro-xuño e xullo.
Vale,es lo que yo decía pero me confundí en el orden, quería decir Diciembre (2010), Febrero, Junio y Septiembre.
Yo personalmente me gustaría que septiembre se quedara como estaba aunque también comprendo que sea un incordio con el inicio de las clases y eso...
Putos cambios de planes joder!
jotha escribió:Xuco escribió:FeR escribió:Cabe decir, que no lo dije y me preguntó gente, que lo de "posponer" quiere decir que igual el año siguiente (2012) puede que unifiquen y estemos en las mismas. Cuando haya mayoría de grado, seguramente no se pueda posponer más tiempo. Ya bastante contentos quedamos con lo de no ponerlo este año.
Y bueno, quizás exageré un poco ayer, Alejo, así que te pido disculpas.
Non eran necesarias, non foi nada, peores cosas me teñen chamado (creo que incluso aquí, xd), pero gracias.
Bueeeeno, inda bo foi q amañastes.
Non vos dades conta de q sondes as 2 caras da mesma moneda Xuco o idealista e jerrillero e Fer o realista q xa leva tempo vendo como funciona o sistema e sabe cando hai posibilidades de sacar algo ou so berrear.
Gracias x informar Fer, xa q senon o fas ti, o resto iamolo ter complicado, eu polo menos.
Xuco tes moito interes, polo q che aconsello q te presentes as eleccions a final do ano e vexas como funciona por dentro esto e comprendas q XAMAIS se tira a toalla, so somos realistas e dentro do malo tentase sacar o mellor pos alumnos.
"Folga indefinida", q ben soa verdade, jejeje, senon se consigue q a xente vaia as asambleas xq lles van o sobar o peto coas impresions, mais do q o fan xa co resto de servicios, vas conseguir q a xente faga folga e veña a fic a reivindicar algo q si ou si se vai implentar (simil cos catalans e Bolonia, q o final se implantou o mesmo, pero tentarono coma facemos nos).
Estivemos detras de todalas movilizacions pola regulacion e algunha mais, e creeme q non e nin moito menos sinxelo q a xente se moleste, pero eso hai q estar metido ata o pescozo para velo, x eso che digo q sangue nova e con novas ideas nunca esta de mas en delegacion.
Saudos a todos q xa facia moito q non contestaba no foro.
Xuco escribió:jotha escribió:Xuco escribió:FeR escribió:Cabe decir, que no lo dije y me preguntó gente, que lo de "posponer" quiere decir que igual el año siguiente (2012) puede que unifiquen y estemos en las mismas. Cuando haya mayoría de grado, seguramente no se pueda posponer más tiempo. Ya bastante contentos quedamos con lo de no ponerlo este año.
Y bueno, quizás exageré un poco ayer, Alejo, así que te pido disculpas.
Non eran necesarias, non foi nada, peores cosas me teñen chamado (creo que incluso aquí, xd), pero gracias.
Bueeeeno, inda bo foi q amañastes.
Non vos dades conta de q sondes as 2 caras da mesma moneda Xuco o idealista e jerrillero e Fer o realista q xa leva tempo vendo como funciona o sistema e sabe cando hai posibilidades de sacar algo ou so berrear.
Gracias x informar Fer, xa q senon o fas ti, o resto iamolo ter complicado, eu polo menos.
Xuco tes moito interes, polo q che aconsello q te presentes as eleccions a final do ano e vexas como funciona por dentro esto e comprendas q XAMAIS se tira a toalla, so somos realistas e dentro do malo tentase sacar o mellor pos alumnos.
"Folga indefinida", q ben soa verdade, jejeje, senon se consigue q a xente vaia as asambleas xq lles van o sobar o peto coas impresions, mais do q o fan xa co resto de servicios, vas conseguir q a xente faga folga e veña a fic a reivindicar algo q si ou si se vai implentar (simil cos catalans e Bolonia, q o final se implantou o mesmo, pero tentarono coma facemos nos).
Estivemos detras de todalas movilizacions pola regulacion e algunha mais, e creeme q non e nin moito menos sinxelo q a xente se moleste, pero eso hai q estar metido ata o pescozo para velo, x eso che digo q sangue nova e con novas ideas nunca esta de mas en delegacion.
Saudos a todos q xa facia moito q non contestaba no foro.
Graciñas pola oferta, pero teño que rexeitala, por non dispor de tempo nin pra durmir. Sorte e forza!
Xuco escribió:Boas.
Alguén pode comentar qué se falou na última xunta de facultade? É que foi un pouco rara, non? Así dun día pra outro e case sen avisar. Só había un cartel na porta (nin aviso na web, nin aviso no twitter, etc.).
Datas de inicio do curso 2010-2011:
*
1º curso do Grao en Enxeñaría Informática: 16 de setembro de 2010*
*
Cursos 2º ao 5º das titulacións de Enxeñaría e Enxeñaría Técnica: 20 de setembro de 2010
* A presentación e as xornadas de acollida para os estudantes do Grao están previstas para os días 16 e 17 de setembro.
gabriman escribió:Xuco escribió:Boas.
Alguén pode comentar qué se falou na última xunta de facultade? É que foi un pouco rara, non? Así dun día pra outro e case sen avisar. Só había un cartel na porta (nin aviso na web, nin aviso no twitter, etc.).
Lo que es raro es que se avisase el mismo día el aviso y a nosotros el profesor de TDS nos avisase 2 semanas antes que seguramente habría xunta el día 7.
Ahora me encuentro esto en la página de la FIC:Datas de inicio do curso 2010-2011:
*
*
Cursos 2º ao 5º das titulacións de Enxeñaría e Enxeñaría Técnica: 20 de setembro de 2010
* A presentación e as xornadas de acollida para os estudantes do Grao están previstas para os días 16 e 17 de setembro.
Pero que coño es esto????!! ¿No habíamos quedado que en la xunta de facultad se había aprobado que se iba a aplazar para el siguiente año?!
¿Es decir, acabamos tarde y empezamos antes? Que yo sepa la gente que este año le tocó "adaptarse al grado", la mayoría de las carreras empezaron como siempre, en octubre, y a estas fechas ellos ya llevan varios días de "vacaciones".
Lo siento pero no lo entiendo, hay una junta, se queda en que para este año no empezamos con los del grado y ahora resulta que de repente dicen que sí? Pues me da que va a ir esos días a clase el 10% de la gente, básicamente porque mucha gente no puede por temas de piso o de lo que sea.
Xuco escribió:gabriman escribió:Xuco escribió:Boas.
Lo que es raro es que se avisase el mismo día el aviso y a nosotros el profesor de TDS nos avisase 2 semanas antes que seguramente habría xunta el día 7.
Ahora me encuentro esto en la página de la FIC:Datas de inicio do curso 2010-2011:
*
*
Pero que coño es esto????!! ¿No habíamos quedado que en la xunta de facultad se había aprobado que se iba a aplazar para el siguiente año?!
¿Es decir, acabamos tarde y empezamos antes? Que yo sepa la gente que este año le tocó "adaptarse al grado", la mayoría de las carreras empezaron como siempre, en octubre, y a estas fechas ellos ya llevan varios días de "vacaciones".
Lo siento pero no lo entiendo, hay una junta, se queda en que para este año no empezamos con los del grado y ahora resulta que de repente dicen que sí? Pues me da que va a ir esos días a clase el 10% de la gente, básicamente porque mucha gente no puede por temas de piso o de lo que sea.
É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?
Xuco escribió:É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?

SyDanta escribió:Xuco escribió:É máis, e que pasa coa xente que ten exames en setembro?
¿Qué quieres que pase?
Harán los exámenes en sus fechas correspondientes, tendrán 4 días de vacaciones y empezarán las clases.
Xuco escribió:Ter que chupar varias semanas de clase dunha asignatura que ó mellor aprobaches pero da que aínda non sabes a nota? Pois menuda perda de tempo. Como se non tiveramos mellores cousas que facer.
FeR escribió:Yo el principal problema que veo es que mucha gente de fuera ha de tener que pagar un mes entero para estar aquí dos semanas. Además de que estas cosas deberían haberlas avisado con algo más de antelación. No me gusta que hayan puesto para el 20 cuando en principio, hasta donde yo sabía, dijeron que lo aplazaban un año...
Diz escribió:Xuco escribió:Ter que chupar varias semanas de clase dunha asignatura que ó mellor aprobaches pero da que aínda non sabes a nota? Pois menuda perda de tempo. Como se non tiveramos mellores cousas que facer.
Semanazas oye. Además, ahí, intensivas, las del principio, supercargas de material.
A veces a algunos dan ganas de daros un fusil y mandaros a las trincheras, coño.
FeR escribió:Yo el principal problema que veo es que mucha gente de fuera ha de tener que pagar un mes entero para estar aquí dos semanas. Además de que estas cosas deberían haberlas avisado con algo más de antelación. No me gusta que hayan puesto para el 20 cuando en principio, hasta donde yo sabía, dijeron que lo aplazaban un año...
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 5 invitados