[Junta de facultad] Nuevo calendario académico

Para todos los temas referentes a la Facultad de Informática de Coruña, tales como eventos, noticias, fiestas universitarias o dudas administrativas.
Subforo del Grado: Haz click aquí

Re: [Junta de facultad] Nuevo calendario académico

Notapor secho » Mié, 16 Jun 2010 18:53

Entonces lo de que empezamos el día 20 es cierto...menuda putada en serio. Los exámenes de septiembre acaban sobre el 13-15 no? y empezamos las clases el 20?
:S
O lo del 20 presentación y hasta el día 1 nada?
Confirma alguien alguna de las dos posibilidades?
- parece que vai chover -
secho
Cuervo Frío

Notapor Sasi » Mié, 16 Jun 2010 20:27

secho escribió:Entonces lo de que empezamos el día 20 es cierto...menuda putada en serio. Los exámenes de septiembre acaban sobre el 13-15 no? y empezamos las clases el 20?
:S
O lo del 20 presentación y hasta el día 1 nada?
Confirma alguien alguna de las dos posibilidades?

El 16 la presentación, el 20 tenemos clase
Sasi
Heladostein

Notapor darkblade » Sab, 19 Jun 2010 9:09

y se sabe cuando vamos a tener los exámenes de Junio los que sigamos por el plan antiguo? es que las opciones que me dá la residencia son:

1.- Estudios de GRADO, el periodo de contrato será desde el 12/09/10 hasta el 12/06/11
2.- Estudios NO ADAPTADOS al Espacio Europeo de Educación Superior, del 01/10/10 al 30/06/11.

si acabamos más tarde del 20 igual me compensa más el antiguo
Imagen
darkblade
Nihlathak
Friki Común

Notapor SaGaRa » Sab, 19 Jun 2010 9:23

Por lo que pone aquí: http://www.fic.udc.es/files/docencia/ca ... eeslru.pdf acaban el 11 de junio. Es el calendario unificado con los grados, así que las fechas de exámenes son como las suyas, excepto (por lo que entendí), que se mantiene la convocatoria de septiembre.

Saludos!
... Si juegas contra el mejor, pierde como los demás ...
SaGaRa
Doncella Sarina

Notapor Vero_ydf » Sab, 19 Jun 2010 15:44

Se sabe si las clases van a seguir acabando justo el día antes de que empiecen los exámenes?O eso de tener unos días para estudiar ya pasó a ser un mito?

Por cierto al que tenga que organizar los calendarios de exámenes le va a dar un síncope sobre todo de aquí a dos/tres años cuando coincidan varios cursos de grado y todos los exámenes del plan antiguo.Porque meter todos esos exámenes en tres semanas....En fin.
Por lo menos seguimos teniendo septiembre y acabamos a mediados de junio!
Vero_ydf
Doncella Sarina

Notapor charmander » Mié, 23 Jun 2010 17:51

Llamo a la revelion. Me parece indignate lo que nos estan haciendo. la solucion es movilizarse como sea. Da igual la forma, con un encierro, o como sea pero tenemos que hacer algo, nos acortan el tiempo de realizacon de examenes, esto es una locura!! Creo k la mayor parte de la gente no esta enterada de este cambio de planes, yo me acao de enterar ahora mismo de milagro, hay k movilizarse y hacerlo ya
charmander
Rakanishu

Notapor Ferroal » Mié, 23 Jun 2010 17:55

charmander escribió:Llamo a la revelion. Me parece indignate lo que nos estan haciendo. la solucion es movilizarse como sea. Da igual la forma, con un encierro, o como sea pero tenemos que hacer algo, nos acortan el tiempo de realizacon de examenes, esto es una locura!! Creo k la mayor parte de la gente no esta enterada de este cambio de planes, yo me acao de enterar ahora mismo de milagro, hay k movilizarse y hacerlo ya

un pouco tarde non? Si lees post anterios veras que pouco se pode facer e parte da culpa e como dis, que a xente nin sequera o sabe. Estou seguro que unha gran parte ainda non se enterou de na :rayas:
Ferroal
Griswold

Notapor markitos90 » Sab, 26 Jun 2010 0:57

Ola.
Eu empecei este ano a carreira SISTEMAS e como non sei ben a qen preguntar pois pregunto aqui e agradeceria se fer ou algun destes q saben me poden aclarar un par de dudas.
- Este ano no 1º cuatrimestre so aprovei pro, suspendin md cun 4.3 xD e do 2º cuatrimestre penso k como moito aprovarei tc.
¿ vou perder tc se me paso o grado ? porqe vese que pa q mo convaliden teño k ter ecm1 q pertence a sejundo e enton teria que aguantar po ano polo plan vello e pillar esa e cos pesimos resultados de so aprovar pro e tc nn creo k poida po ano coller as de 2º....
- porqe obrigan a matricula completa en 1º e nn se pode coller so as q se qere??
- se po ano me cambio o grado... teño q coller todas as asignaturas ou podo facerme o meu horario como pasara se sigo no plan vello?
- as optativas aprovadas perdense todas o pasarse o grao?? tipo ingles, ms etc.....
- algun consello pa un novato no referente o grao??

moitisimas gracias, un saudo con admiracion para os poucos q se preocupan por nos.!!
Persoalmente, tentarei ir a todalas xuntas q poida, ainda q a miña presenza nn conte de nada, a union fai a forza.
UN SAUDO
markitos90
Bishibosh

Notapor Juan » Sab, 26 Jun 2010 1:06

markitos90 escribió:Ola.
Eu empecei este ano a carreira SISTEMAS e como non sei ben a qen preguntar pois pregunto aqui e agradeceria se fer ou algun destes q saben me poden aclarar un par de dudas.
- Este ano no 1º cuatrimestre so aprovei pro, suspendin md cun 4.3 xD e do 2º cuatrimestre penso k como moito aprovarei tc.
¿ vou perder tc se me paso o grado ? porqe vese que pa q mo convaliden teño k ter ecm1 q pertence a sejundo e enton teria que aguantar po ano polo plan vello e pillar esa e cos pesimos resultados de so aprovar pro e tc nn creo k poida po ano coller as de 2º....
- porqe obrigan a matricula completa en 1º e nn se pode coller so as q se qere??
- se po ano me cambio o grado... teño q coller todas as asignaturas ou podo facerme o meu horario como pasara se sigo no plan vello?
- as optativas aprovadas perdense todas o pasarse o grao?? tipo ingles, ms etc.....
- algun consello pa un novato no referente o grao??

moitisimas gracias, un saudo con admiracion para os poucos q se preocupan por nos.!!
Persoalmente, tentarei ir a todalas xuntas q poida, ainda q a miña presenza nn conte de nada, a union fai a forza.
UN SAUDO

Ola,

abrín fai uns días un fío para recoller todas esas preguntas: viewtopic.php?f=2&t=4106

Creo que máis ou menos están todas contestadas. Se falta algunha, pregunta alí, que así todo o mundo o le.
in lulz we trust
Juan
QG Admin
Troll

Notapor galiza » Mié, 11 Ago 2010 15:00

Mi madriña, non o podo crer , o 20 de Setembro empezar,pero como?
Acábome de enterar e non o logro asimilar, que pasa se o 15 inda ai examen.No esto non pode ser, pero esta xente en quen
pensa,que pasa cos que somos de lonxe , tampouco estón disposta a perder x días de clase, porque entre outras cousas
eles cobran de cara... a matrícula.E seguro que van empezar cos grupos de prácticas, que se anotarse, que como van ser as asignaturas, que como avalían, vamos que faltas os primeiros días e despois estás que non sabes nin por onde andas nin o que vas coller nin nada, Bueno unha verguenza.E supoño que tal cual están as cousas este ano xa nin decembro teremos, porque visto o visto bueno e supoño que pronto quitaran setembro porque pareceme que o que non queren e ter que traballar, vaia morro que non teñen, non ai dereito.
En fin que somos o cero máis a esquerda que se poda imaxinar o mundo.
galiza
Rakanishu

Notapor joselu » Mié, 11 Ago 2010 22:23

galiza escribió:Mi madriña, non o podo crer , o 20 de Setembro empezar,pero como?
Acábome de enterar e non o logro asimilar, que pasa se o 15 inda ai examen.No esto non pode ser, pero esta xente en quen
pensa,que pasa cos que somos de lonxe , tampouco estón disposta a perder x días de clase, porque entre outras cousas
eles cobran de cara... a matrícula.E seguro que van empezar cos grupos de prácticas, que se anotarse, que como van ser as asignaturas, que como avalían, vamos que faltas os primeiros días e despois estás que non sabes nin por onde andas nin o que vas coller nin nada, Bueno unha verguenza.E supoño que tal cual están as cousas este ano xa nin decembro teremos, porque visto o visto bueno e supoño que pronto quitaran setembro porque pareceme que o que non queren e ter que traballar, vaia morro que non teñen, non ai dereito.
En fin que somos o cero máis a esquerda que se poda imaxinar o mundo.

Para este ano que comeza si teremos tamén a convocatoria de decembro, ainda que penso que so aguantaran este ano sen adiantarnos setembro a xullo seguramente para o ano que ven xa nolo cambian a xullo. Polo demais estou totalmente dacordo, o feito de empezar o 20 non trae mais que problemas e ter que asistir a clases de asignaturas se non sabes se aprobas ou para os de fora pagar un mes enteiro para estar dúas semanas é unha auténtica aberración. E a min persoalmente o que me cabrea de verdade é que houbera unha xunta na que supostamente se quedara en que para este ano non comezábamos cos do grao e logo así de súpeto din que si e eu penso que iso é unha falta de respeto aos alumnos. Pero o peor é que nos acurtan o tempo de realización de exames, ísto é o peor de todo.

Eu penso que deberíamos movilizarnos como sexa, para que nos teñan máis en consideración, porque non é de recibo que se fagan as cousas desta maneira.
joselu
Fosa de Trilla

Notapor RaiCaR » Jue, 12 Ago 2010 11:09

Lo peor de todo es el tiempo de realizacion de examenes que segun el calendario de este año http://www.fic.udc.es/HarvestExternalDa ... g.calendar pasan a ser 15 dias... vamos que los examenes van a estar una tras otro cuando antes tenias un cierto tiempo entre examenes que sean del mismo curso.
RaiCaR
Cuervo Frío

Notapor wakynian » Jue, 12 Ago 2010 12:37

Y las personas que van a selectividad? que la tienen el 15-16-17 de septiembre.
Asique mientras saben sus notas, piden para la facultad, luego saben si están o no admitidos, ya joden el cuatrimestre.
wakynian
Colenzo el Aniquilador
Waky [Bot]

Notapor agilismoftw » Jue, 12 Ago 2010 12:51

wakynian escribió:Y las personas que van a selectividad? que la tienen el 15-16-17 de septiembre.
Asique mientras saben sus notas, piden para la facultad, luego saben si están o no admitidos, ya joden el cuatrimestre.

Eso ya pasaba antes en muchas facultades de Vigo. Nadie se va a morir >.<
Ponte traje, no seas cutre.
agilismoftw
Nihlathak
FUUUU

Notapor Fer » Jue, 12 Ago 2010 15:32

Santi M. escribió:
wakynian escribió:Y las personas que van a selectividad? que la tienen el 15-16-17 de septiembre.

Eso ya pasaba antes en muchas facultades de Vigo. Nadie se va a morir >.<

Y aquí también.
Campaña de donación de apuntes:

¡Súbelos a la sección de apuntes o deja los tuyos en el local de alumnos!
Fer
Spammer mayor
Corresponsal de guerra

AnteriorSiguiente

Volver a FIC General