¡Revista QG!

Un foro sobre todo QuéGrande. Sugiere, quéjate e infórmate de las novedades.

Re: ¡Revista QG!

Notapor Manu » Vie, 20 Jun 2008 14:14

Saúdos

Meu nome é Manu e son da ETIS.

E tamén son membro de GAFIC.

Debe ser a primeira vez que escribo en este foro e fagoo para aclarar unha cousa antes de que se malinterprete,

Dende Gafic estase levando xa a cabo o proxecto de elaborar unha revista da FIC cuyo nome é "Kernel Panic". Do cal eu son o máximo responsabel.

Realmente non sei dende cando se leva plantexando aqui o de elaborar unha revista pero eu SEN SABER NADA DA VOSA IDEA (non son usuario de este foro) plantexei a proposta en Maio, apoióuseme e xa empezamos a traballar en ela.

A nosa primeira intención era a de publicar a número 0000 en este mes de Xuño; po lo cal xa temos artigos e parte da revista xa elaborada. Pero por motivos persoais do equipo da revista, e decir, eran as datas que eran... non se pudo publicar finalmente.

A título persoal gustaríame que se vos surxe algún incoveñente ou gustariavos que vos aclarásede algo vos púserades en contacto conmigo.
Manu
Rakanishu

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 14:17

Benvido ó foro.

A idea de facer a revista xa ven desde Febreiro por parte de Diz, e por falta de tempo non se fixo nada. Aínda que non son o máximo responsable da revista (que é Diz), creo que non hai ningún inconvinte por ningunha cousa. De feito, non entendo a razón do teu post XD

PD: Cuyo en galego doe :rayas:
Campaña de donación de apuntes:

¡Súbelos a la sección de apuntes o deja los tuyos en el local de alumnos!
Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor Jorge » Vie, 20 Jun 2008 14:31

La idea lleva rondando desde Navidad, pero teníamos cosas más importantes entre manos, como eran las Jornadas de Anime, y por eso se pospuso para después. Con el aplazamiento de las jornadas, el intervalo hasta final de curso era demasiado apresurado, y por eso nosotros también decididmos aplazarla para el año que viene.

No tenemos ningún problema, en principio, conque vosotros también hagáis una revista. O una web. O un foro. O un wiki. Eso sí, si decidís proyectar anime, al menos no copiéis también las series.

Un saludo cordial.
Please allow me to introduce myself: I'm a man of wealth and taste.
Jorge
Achmel el Maldito
Veterano de guerra

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 15:39

Bueno, parece que según lo puesto, Gafic nos robó la idea de la revista, y en ningún momento fue así. Es decir, las ideas se nos ocurrieron a ambos en fechas distintas y sin saber una de la otra, y además, no se llevó a cabo nada por ahora y son totalmente compatibles, creo yo. Así que suavicemos el tono, Diz.

Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor Xuco » Vie, 20 Jun 2008 16:02

Xuco escribió:
Diz escribió:"Kernel Panic" ya está cogido por otra, por cierto.

Yo estoy colaborando con esa, con algún artículo. Pero se ha decidido posponer el primer número hasta el curso que viene, por problemas de logística. Por colaborar con otra tampoco tengo problema. El mismo artículo mensual para las dos y listo, xD.

Dicir que por este comentario que fixen, me están quentando as orellas (máis ben a vista) por tódolos lados e que xa me estou anoxando. Nada máis recuperar a conexión á Internet chéganme reprimendas polo messenger de dúas persoas distintas, unha de cada revista/grupo/asociación/oquesexa.

Pois para que isto non siga pasando (xa que non estou de humor) vou deixar as cousas ben claras, para zanxa-lo tema dende un principio.

Ofrecinme a colaborar nas dúas revistas mensualmente co mesmo artigo. Isto fágoo, primeiro, porque as dúas revistas van dirixidas ó mesmo público e (aínda que hai xente que o dubida) cos mesmos ou moi parecidos propósitos e, segundo, porque non teño nin tempo nin ganas de matarme a escribir máis artigos en tan pouco tempo. Lembrarvos que os artigos que escribo versan sobre novas distribucións ou novas versións das mesmas; as cales teño que instalar/cargar e probar concienzudamente antes de facer os artigos, obviamente para poder dar unha opinión ben fundada e para non mete-la zoca. Penso que probar 9 ou 10 distribucións durante un ano universitario e máis facéndoo unha soa persoa e por amor á arte non está nada mal. A finalidade do meu traballo non é publicar por publicar e probar distros coma un tolo, senón, por unha banda, abrirlle-los ollos á xente que pensa que nisto das distribucións GNU/Linux hai que ser coma nas relixións monoteístas; cada unha ten os seus pros e as súas contras e cantas máis saibas manexar, máis beneficios obterás e, por outra banda, servir de axuda ós novatos no mundo GNU/Linux da FIC á hora de decantarse por unha, por outra, por varias ou por ningunha.

No tocante á publicación en si dos artigos e antes de que as respectivas directivas editoriais comecedes a tirarvo-los trastos á cabeza (aínda que creo que xa chego tarde, xD) facede con eles o que queirades. Eu, mensualmente enviarei o artigo ás dúas. Podedes publicalos ou non publicalos. Estades no voso dereito. Agora que eu tamén estou no meu de dicir que non sigo escribindo para unha, para outra ou para ámbalas dúas, se vexo que traballo en balde. No caso extremo de que isto sucedese, sempre poderedes seguilos no me blog, porque ahí aparecerán publicados seguramente cuns días de adianto ás revistas.

Penso que non me deixo nada no tinteiro. Se me esquecín de algo xa sabedes o que tedes que facer.

Asdo.:

Xuco,
boa persoa si, parvo non.
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor Xuco » Vie, 20 Jun 2008 16:03

FeR escribió:Así que suavicemos el tono, Diz.

+1
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 16:14

Calmaros / Calmaos / Calmados un poco, estáis sacando las cosas de quicio. Xuco, eres libre de hacer lo que quieras, mandas el artículo y que cada uno haga lo que quiera, que lo publiquen o no. Lo que te dije antes, te lo dije a modo de comentario, pero vamos, que tampoco le doy mayor importancia, ni me va ni me viene.

Repito, las revistas son compatibles, tener un colaborador en común también... No veo el problema xD

Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor Além » Vie, 20 Jun 2008 16:20

Saudações.

Queria solucionar este assunto em privado dado que não considero que seja do domínio público a seriedade (ou, neste caso, a falta de seriedade) dos colaboradores da revista. Visto que o aludido não conhece o significado do termo "privado", exporei a minha visão das cousas a todo o mundo que estiver interessado.

São colaborador de Kernel Panic e considerei uma falta total de elegância que uma pessoa se comprometa com os mesmos artigos em duas revistas que vão ter o mesmo âmbito e uma periodicidade similar ou idêntica. Falei com o indivíduo em questão e dixem-lhe o que aqui exponho. Não me parece normal aplicar uma solução salomónica quando o compromisso com os directores de Kernel Panic foi no mês passado, enquanto o comentário neste fio foi escrito ontem.

Convido o senhor a repensar o assunto.

Abraços e abraças.

P.S. Xuco: quê bem sabes cagá-la, meu :D
Última edición por Além el Vie, 20 Jun 2008 16:23, editado 1 vez en total
Além
Rakanishu

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 16:21

Adrián, no nos hables en satánico, que sabes que no te entendemos XDD Y sí, mejor hablar todo esto en privado, que nos entendemos mejor :rayas:

Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor zerothor » Vie, 20 Jun 2008 16:25

y menos mal que no hay dinero de por medio xDDDDD
Imagen
zerothor
Ojo de Fuego
Videomaníaco

Notapor Xuco » Vie, 20 Jun 2008 16:26

FeR escribió:Calmaros / Calmaos / Calmados un poco, estáis sacando las cosas de quicio. Xuco, eres libre de hacer lo que quieras, mandas el artículo y que cada uno haga lo que quiera, que lo publiquen o no. Lo que te dije antes, te lo dije a modo de comentario, pero vamos, que tampoco le doy mayor importancia, ni me va ni me viene.

Repito, las revistas son compatibles, tener un colaborador en común también... No veo el problema xD

Eu tampouco, pero non mola nada que me saltedes ó pescozo desa maneira por un comentario coma o que fixen nada máis conectarme. Non o vexo lóxico. Que saibas que non fuches o único. De alí a segundos saliu tamén Adrián (a.k.a. Além) a relucir á palestra.
Imagen
Xuco
Achmel el Maldito
Gaiteiro de carballeira

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 16:27

Xuco escribió:
FeR escribió:Calmaros / Calmaos / Calmados un poco, estáis sacando las cosas de quicio. Xuco, eres libre de hacer lo que quieras, mandas el artículo y que cada uno haga lo que quiera, que lo publiquen o no. Lo que te dije antes, te lo dije a modo de comentario, pero vamos, que tampoco le doy mayor importancia, ni me va ni me viene.

Eu tampouco, pero non mola nada que me saltedes ó pescozo desa maneira por un comentario coma o que fixen nada máis conectarme. Non o vexo lóxico. Que saibas que non fuches o único. De alí a segundos saliu tamén Adrián (a.k.a. Além) a relucir á palestra.

Pero sin más, no hay que magnificar las cosas, un comentario entre tú y yo en privado. No se pretendía ofender ni demás. Y lo que haga el loco de Adrián, me da igual xDDDD

Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor Manu » Vie, 20 Jun 2008 16:34

deixade de postear tan rápido que xa tiven que cambiar 3 veces a miña resposta. xD

Diosss, está pasando o que eu non queria,

e con este post gustariame zanxar este tema,

eu só escrivín para deixar claro a nosa proposta, e que non surxise este malentendido.

Eu tamén penso que poden convivir perfectamente as duas revistas, sempre e cando non sexan idénticas, obviamente.

E non vou añadir nada mais sobre o de Xuco, se lle teño que decir algo digollo en privado (sen velas ni hostias, non pensedes mal)

PD: Perdoade polas miñas faltas de ortografía, eu non estudei galego na miña vida; son da porcentaxe esa que ven de fóra de Galiza.
Manu
Rakanishu

Notapor Fer » Vie, 20 Jun 2008 16:35

Manu escribió:PD: Perdoade polas miñas faltas de ortografía, eu non estudei galego na miña vida; son da porcentaxe esa que ven de fóra de Galiza.

Vale, sorry, pois. Se non es de Galiza, non é necesario que escribas en galego, meu home XDD

Fer
QG Admin
Corresponsal de guerra

Notapor Manu » Vie, 20 Jun 2008 16:49

FeR escribió:
Manu escribió:PD: Perdoade polas miñas faltas de ortografía, eu non estudei galego na miña vida; son da porcentaxe esa que ven de fóra de Galiza.

Vale, sorry, pois. Se non es de Galiza, non é necesario que escribas en galego, meu home XDD

O conto é que sí que son de Galiza pero por circunstancias de nacemento na mais.

E eu non escribo en galego por necesidade simplemente porque é unha lingua que me gusta e que sinto miña, e que me gustaria depurala o mais posibel. jejeje
Manu
Rakanishu

AnteriorSiguiente

Volver a Metaforo